In cazul in care doriti sa returnati produse comandate de pe sensibo.ro, aveti posibilitatea de a face acest lucru prin Curier.
Mai jos veti regasi intreaga politica noastra de retur.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur
aici.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de
14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz,
nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de
maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Expediati produsele, la adresa Str. Alpinesti, Nr. 15, Sector 4, Bucuresti, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de
maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Urmatoarele produse nu sunt eligibile pentru retur:
- filtrele/consumabilele echipamentelor care deja au fost probate/utilizate, deoarece nu mai corespund parametrilor initiali pentru care au fost concepute si nu se mai pot comercializa, avand in vedere particularitatile de utilizare specifice, nu se vor accepta ca si retur, prin urmare, se va returna doar purificatorul (fara filtru), si din suma restituita se va retine contravaloarea filtrului, reprezentand maximum 25% din valoarea totala a produsului aferent facturii fiscale.
- in cazul in care clientul returneaza purificatorul cu tot cu filtru, din suma restituita se va retine contravaloarea filtrului, reprezentand maximum 25% din valoarea totala a produsului aferent facturii fiscale si posibilitatea de a se inapoia clientului filtrul folosit, daca acesta solicita acest lucru.